logo

Logo GO Strategy small

Welkom op de Hotelschool The Hague Campus Amsterdam, Jan Evertsenstraat 171 op

donderdag 25 oktober van 13.30 tot 18.00 voor de

Introductie van de 2e editie van het boek

Grey Ocean Strategy

How to exploit the biggest market ever with agewise marketing

raj eiamworakul 558324 unsplash 1000x500

Edgar Keehnen vertelt u waarom U deze middag niet mag missen!

Laat u inspireren door Edgar Keehnen die u meeneemt in de Seven Soft Spots, het DNA van mensen van een zekere leeftijd.

Geniet de middag van de muziek van Petra en Maaike van Primadonna Producties.

Ontdek de Seven Soft Spots van recent onderzoek van Pieter Paul Verheggen van Motivaction.

Luister hoe Wander Groot van Landal Greenparks aan de hand van een case hoe zij deze markt benaderd.

Drie mensen van een zekere leeftijd vertellen u onderleiding van dagvoorzitter Ronald Provoost van H3ROES hoe u uw organisatie  klantvriendelijker voor ze maakt.

Deze middag inspireren we ook elkaar door onze krachten te bundelen en de Grey Ocean Klantrede 2018 op te stellen:
met uw bijdrage in een discussie bepalen we hoe we consumenten op een zekere leeftijd binnen uw industrie succesvol kunnen benaderen.

Samengevat: U ontdekt hoe U met deze Seven Soft Spots en met agewise marketing nog beter aansluit bij de belevingswereld van mensen van een zekere leeftijd en verlaat de middag met de nodige inspiratie en energie om hier direct mee aan het werk te gaan.

Als U zich al realiseert dat het marktsegment van consumenten van een zekere leeftijd het grootse marktsegment ooit is, is dit voor u de middag om hier meer over te ontdekken.

Waar
Hotelschool The Hague Campus Amsterdam
Jan Evertsenstraat 171, Amsterdam

  Ja, ik meld mij aan (via StilinovI).

Kunt U niet komen maar U wilt wel meer informatie?
Graag even een mailtje naar

 

...the one book you need to read...
Philip Kotler S.C. Johnson & Son Professor of International Marketing at the Kellogg School of Management, Northwestern University

...a spot-on business book for the marketeers of today and tomorrow...
Rien Brus, Global Vice President Customer Strategy AEGON

...His masterwork Grey Ocean Strategy shows you how...
B. Joseph Pine II, Co-founder of Strategic Horizons LLP. Co-author of The Experience Economy

...a great book for a student of any age...
Ajay Kapur, Faculty Head of Marketing & Innovation Hotelschool the Hague

...must be grateful for this book and the effort Edgar has put into his research and models...
Marc Vieten, Director Groot Hoogwaak Noordwijk The Netherlands Senior Living

... Grey Ocean Strategy delivers authoritative background...
Brent Green, President Brent Green & Associates, author Marketing to Leading-Edge Baby Boomers and Generation Reinvention

.... Keehnen gets it right and his book should be essential reading for any business wishing to enter this market...
James Goodwin, Chief Scientist, Age UK

... Edgar Keehnen has a deep understanding of the dynamics of the mature consumer...
Geert Sanders, Professor Fundraising & Philantrophy Nyenrode Business Universiteit

... a valuable blueprint about how to exploit these opportunities...
Joris Slaets, Professor in Geriatric Medicine, Leiden University, Director Leyden Academy Institute on Vitality and Ageing

... Grey Ocean Strategy is a must to read...
Sophie Schmitt, Founder/Managing Director SenioSphere, Paris

...Edgar strikes right at the heart of the critical need to change the paradigm...
Lou Carbone, Founder of Experience Engineering, Inc., author Clued In: How to Keep Customers Coming Back Again and Again.

...The book opens your eyes...
Jurgen Bergen Van Henegouwen, Lecturer Diversity Marketing HAN - University of Applied Sciences Arnhem Nijmegen

...A new and creative way of thinking...
Hans Kasper, Professor of Marketing and Market Research, Maastricht University - founder Silverbrains

.. A well founded description of the DNA of the mature consumer in a well-researched book. A must read!...
Pieter Paul Verheggen, CEO Motivaction International

... an eye-opener... Engaging and evidence based...
Ronald Provoost Managing Consultant H3ROES Crafting Consumer Centric Organisations

 

 

opdrachtgevers

Sinds 2000 zijn Agewise en Edgar Keehnen betrokken geweest bij 50+ marketingactiviteiten voor vele organisaties. Het betreft opdrachten op het gebied van concept ontwikkeling, kwalitatief en kwantitatief onderzoek, strategisch marketingadvies, marketing workshops en de ontwikkeling van marketingcommunicatie campagnes.

Klanten-medium

Copyright © 2018 AgeWise. All Rights Reserved.