logo

Workshop Customer Orientation in Healthcare Organizations: A Mindset Approach

13 oktober Erasmus Universiteit Rotterdam

Een interessante studiedag met key note speaker Prof. Torsten Ringberg, Hoogleraar Marketing van de Copenhagen Business School met de expertise klantgerichtheid.

WAT als Walt Disney een ziekenhuis zou openen?If Disney ran your hospital

Lees het boek If Disney ran your hospital van Fred Lee (2004) en de boodschap is duidelijk. Lee geeft duidelijk aan dat kwaliteit in de gezondheidszorg niet primair te maken heeft met processen. Waar het om gaat, is heel eenvoudig: persoonlijke aandacht. En dat vraagt om expertise in gastvrijheid gebaseerd op de klant centraal stellen.

If Disney ran your hospital 2En hier is ook leiderschap voor nodig. Leiderschap met een visie. Een visie op persoonlijke relaties, op de essentie van persoonlijke aandacht. En wat is er nodig om dat te realiseren? Heel eenvoudig: passie voor de klant, passie voor gastvrijheid.

 

Meer informatie?
Ga direct naar de  speciale pagina op de website van de Rotterdam Summerschool

De kosten (met een aantrekkelijke korting)
De deelnamekosten zijn Euro 475,- excl. BTW. Ik mag het voor jou als relatie van AgeWise aanbieden voor slechts Euro 300,- excl. BTW. En van de Erasmus School of Economics mag je een tweede deelnemer zonder kosten meenemen!

Aanmelden?
Doe dit snel want er zijn nog maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Met de korting als relatie van AgeWise graag rechtstreeks bij Sonja Wendel van Erasmus School of Economics via .

Hoop je 13 oktober op Erasmus Universiteit te mogen zien.

 

Het nieuwe boek: Grey Ocean Strategy!

cover GOS final site

   

Forces Driving Change: The Age to Come

Strategic Marketing for a New Age

The Psychology of Aging

Consumer Behavior in Later Life

The Seven Soft Spots of Aging

The Grey Ocean Blueprint

LEES VERDER EN BESTEL

Workshop

GreyOcean logo

De workshop over mature marketing brengt concrete inzichten en inspiratie over de belevingswereld van de oudere, ervaren consumenten en de marketingimplicaties. We gaan in op de psychologie van het ouder worden.

En wat betekent dit nu concreet voor de marketing van uw product of dienst?

MEER INFO

opdrachtgevers

Sinds 2000 zijn Agewise en Edgar Keehnen betrokken geweest bij 50+ marketingactiviteiten voor vele organisaties. Het betreft opdrachten op het gebied van concept ontwikkeling, kwalitatief en kwantitatief onderzoek, strategisch marketingadvies, marketing workshops en de ontwikkeling van marketingcommunicatie campagnes.

Klanten-medium

CONTACT

Naam*
Please type your full name.

Organisatie
Invalid Input

E-mail*
Invalid email address.

Tel.
Invalid Input

Bericht*
Invalid Input

  

Copyright © 2016 AgeWise. All Rights Reserved.