logo

(Her)ontdek jouw oudere cliënt:

Leer betere producten en diensten ontwikkelen voor jouw oudere klant

Maandag 30 oktober en dinsdag 31 oktober in Leiden.

Ouderen 2

Dit keer niet weer de zoveelste bijeenkomst over de oudere consument op dezelfde manier. Nee, want deze cursus is onderdeel van het EIT Health Campus programma en wordt je aangeboden door Leyden Academy, het kenniscentrum over ouderen van Universiteit Leiden. En daarom zeer goed opgebouwd met wetenschappelijke en praktische kennis.Leyden Academy

Met sprekers als Prof. Joris Slaets, directeur Leyden Academy en Prof. Rudi Westendorp, hoogleraar aan Copenhagen University en auteur van onder andere het fantastische boek “Ouder worden zonder het te zijn”.

Blended Learning

Bovendien is het een blended cursus. In de cursus kun je voor je eigenorganisatie een actieplan of beleidsvisie schrijven. Na de 1 1/5 dag in Leiden begeleiden vooraanstaande en ervaren coaches je on-line met jouw plan.
Een interessante manier om meer te leren over het welbevinden, de wensen, ambities en verlangens van de oudere consument. En over vooraanstaande en invloedrijke ondernemingen die zich succesvol richten op ouderen. En om met je eigen plan dit te vertalen naar praktische experimenten en beleid voor jouw organisatie.

Bovendien deel ik dan met je inzichten vanuit de Grey Ocean Strategy. Hoe jij je eigen plan succesvoller kunt maken door het toepassen van de juiste Grey Ocean Strategy.

Meer informatie en aanmelden

Ik kijk er naar uit je dan te ontmoeten!

Het nieuwe boek: Grey Ocean Strategy!

cover GOS final site

   

Forces Driving Change: The Age to Come

Strategic Marketing for a New Age

The Psychology of Aging

Consumer Behavior in Later Life

The Seven Soft Spots of Aging

The Grey Ocean Blueprint

LEES VERDER EN BESTEL

Workshop

GreyOcean logo

De workshop over mature marketing brengt concrete inzichten en inspiratie over de belevingswereld van de oudere, ervaren consumenten en de marketingimplicaties. We gaan in op de psychologie van het ouder worden.

En wat betekent dit nu concreet voor de marketing van uw product of dienst?

MEER INFO

opdrachtgevers

Sinds 2000 zijn Agewise en Edgar Keehnen betrokken geweest bij 50+ marketingactiviteiten voor vele organisaties. Het betreft opdrachten op het gebied van concept ontwikkeling, kwalitatief en kwantitatief onderzoek, strategisch marketingadvies, marketing workshops en de ontwikkeling van marketingcommunicatie campagnes.

Klanten-medium

CONTACT

Naam*
Please type your full name.

Organisatie
Invalid Input

E-mail*
Invalid email address.

Tel.
Invalid Input

Bericht*
Invalid Input

  

Copyright © 2016 AgeWise. All Rights Reserved.