logo

Een 50-plusser blijft bij de tijd!

Bij de tijd Maastricht: een innovatief concept met Colleges en Cultuur in Maastricht

Een 50-plusser blijft bij de tijd!

Een 50-plusser blijft bij de tijd! Bij de tijd Maastricht: een innovatief concept met Colleges en Cultuur in Maastricht

In februari wordt in Nederland het nieuwe uitgeefconcept Bij de Tijd Colleges en Cultuur geïntroduceerd. De introductie start in Maastricht om vervolgens uitgebreid te worden naar andere universiteitssteden als Rotterdam en Groningen.  
Bij de Tijd is een 4-daags intellectueel en cultureel programma voor academisch of soortgelijk opgeleide. Mensen die veelal geen tijd hebben voor langdurige cursussen rondom 1 onderwerp. Wel mensen die in 3.........

Grey Ocean naar Washington D.C. voor de Boomer Business Summit.

Gevraagd als key-note speaker.

Grey Ocean naar Washington D.C. voor de Boomer Business Summit.

23 maart 2016 de Grey Ocean over naar Washington D.C. voor de Boomer Business Summit: Gevraagd als key-note speaker.

“The mission of the Cornell Institute for Healthy Futures is to provide a multi-disciplinary platform for  integrating hospitality, health management/policy, and design thinking to enhance service excellence in  healthcare, wellness, senior living and related industries.”Woensdag 23 maart 2016: Voor de 13e keer vindt de jaarlijkse What’s Next Boomer Business Summit plaats, dit keer in Washington D.C.

Een hele eer om, naar.........

Een iPhone in het zicht van de dood.

 Een iPhone in het zicht van de dood.

 Mijn vader (86) staat met een been in zijn graf en daarom wil hij met de domineee praten over zijn uitvaart. Of ik de afspraak voor hem kan regelen. “Daarna”, zegt hij, “wil ik naar de Apple Store voor een nieuwe iPhone. Ik wil er zo eentje waar je tegen kunt praten. Dan kan ik nog eens iets opzoeken op internet.” Hij is bijna blind.

“Goed idee, vader”, zeg ik. “Leuke volgorde ook,” “Ja toch?” Hij glimlacht.

Maar een dag later heeft hij zich bedacht. Die iPhone, dat wordt natuurlijk niks. Hij moet er knoppen voor kunnen indrukken, en dat.........

De Grey Ocean over naar Cornell University, Ithaca New York.

Als spreker voor het Institute for Healthy Futures.

De Grey Ocean over naar Cornell University, Ithaca New York.

10 oktober 2016 de Grey Ocean over naar Cornell University, Ithaca New York als spreker voor het Institute for Healthy Futures.

In 2004 had Fred Lee het al lang door met zijn fantastische boek If Disney Ran Your Hospital: 9 1/2 things you would do differently. De enorme kansen door healthcare te combineren met hospitality.
Een hele eer om, mede naar aanleiding van mijn nieuwe boek Grey Ocean Strategy (www.greyoceanstrategy.com) te zijn gevraagd als spreker op de eerstvolgende conferentie van het Cornell Institute for Healthy Futures “Innovating Across Hospitality,.........

Disney Tokyo op de Grey Ocean?

Attendance at Tokyo Disney Resort, which includes Tokyo DisneySea, reached a record high of 31.38 million in fiscal 2014. Children aged 4 to 11 accounted for 16.6 percent of the total, a 2.6 percentage-point decrease from fiscal 2000, while visitors 40 or older exceeded 20 percent, showing a tendency toward the parks’ mounting dependency on the senior population. Bekijk hier het artikel.

Disney heeft klaarblijkelijk al een Grey Ocean gevonden? En dat terwijl mijn nieuwe boek Grey Ocean Strategy,.........

Hoe leuk zijn jouw ouders als opa en oma?

Hoe leuk zijn jouw ouders als opa en oma?

O.K. een veronderstelling maar waarschijnlijk hebben veel van de lezers van mijn Post  kinderen en een of beide ouders. Jij ook? En hoe leuk vind jij je ouders als opa en oma?

Sanoma heeft met het tijdschrift OOK eens geprobeerd iets met de doelgroep grootouders te doen. Maar zonder succes want het tijdschrift ging snel ter ziele. In Amerika doen ze dat, on-line, veel succesvoller met Grandmagazine.com. En Lori Bitter van het bureau the Business of Aging met wie is spreek op de Boomer Summit.........

Een sopraan en een harpiste over het koopgedrag van de oudere consument.

Een sopraan en een harpiste over het koopgedrag van de oudere consument.

Donderdag 30 maart Paleis Soestdijk: Category & Trade Company, een specialist op het gebied van retail  die al jaren lang succesvolle groei realiseert bij hun relaties, nodigde meer dan honderd relaties uit voor hun jaarlijkse kennisevenement. Zij zagen zowel mijn presentatie over de Seven Soft Spots van de oudere consument als een interessante presentatie van Paul Postma over de relevantie van neuromarketing. En zij ontvingen allen het boek Grey Ocean Strategy.

Category & Trade Company had een uniek evenement georganiseerd, onder andere door het optreden van.........

Het nieuwe boek: Grey Ocean Strategy!

cover GOS final site

   

Forces Driving Change: The Age to Come

Strategic Marketing for a New Age

The Psychology of Aging

Consumer Behavior in Later Life

The Seven Soft Spots of Aging

The Grey Ocean Blueprint

LEES VERDER EN BESTEL

Workshop

GreyOcean logo

De workshop over mature marketing brengt concrete inzichten en inspiratie over de belevingswereld van de oudere, ervaren consumenten en de marketingimplicaties. We gaan in op de psychologie van het ouder worden.

En wat betekent dit nu concreet voor de marketing van uw product of dienst?

MEER INFO

opdrachtgevers

Sinds 2000 zijn Agewise en Edgar Keehnen betrokken geweest bij 50+ marketingactiviteiten voor vele organisaties. Het betreft opdrachten op het gebied van concept ontwikkeling, kwalitatief en kwantitatief onderzoek, strategisch marketingadvies, marketing workshops en de ontwikkeling van marketingcommunicatie campagnes.

Klanten-medium

CONTACT

Naam*
Please type your full name.

Organisatie
Invalid Input

E-mail*
Invalid email address.

Tel.
Invalid Input

Bericht*
Invalid Input

  

Copyright © 2016 AgeWise. All Rights Reserved.