logo

Boeken

De vergrijzing leeft

De vergrijzing leeft
Kansen en keuzes voor een verouderende samenleving

Te bestellen via www.bol.com

  • Auteur(s): Dolf van den Brink en Frank Heemskerk
  • Mede auteur(s): Prof. Dr. Sikkel en Drs. E.A. Keehnen
  • Uitgever: Bert Bakker - Amsterdam
  • Uitgegeven in: 2006
Senioren en toerisme

Senioren en toerisme
Met succes inspelen op de toeristische en recreatieve markt van 50-plussers.

Drukkerij Groen - Leiden

Uitverkocht.
Geinteresseerd? Mail even naar

  • Auteur(s): Prof. Dr. D. Knook - Prof. Dr. D. Sikkel - Drs. E.A. Keehnen
  • Uitgever: Bosch en Duin: ESBB Bosch en Duin: ESBB
  • Uitgegeven in: 2004
Ervaren maar veranderlijk

Ervaren maar veranderlijk
Het consumentengedrag van de vijftigplusser

Te bestellen via www.bol.com

  • Auteur(s): Prof. Dr. D. Sikkel - Drs. E.A. Keehnen
  • Uitgever: Amsterdam: Kluwer
  • Uitgegeven in: 2004
Vijftigplus Marketing

Vijftigplus Marketing
Wie de ouderen heeft, heeft de toekomst.

"Erg aangenaam is dat het boek op een fijne manier harde data met ervaringinzichten afwisselt, waardoor het op een vanzelfsprekende manier geloofwaardig én persoonlijk is”
Prof.dr. Henry Robben, Professor of Marketing, Nyenrode Business Universiteit.

Ze zijn 50+, koopkrachtig en energiek genoeg om hun geld zorgeloos te laten rollen. Maar ze zijn als ervaren consumenten ook kritisch en lastig in een hokje te duwen. De 50-plussers vormen een prachtige maar complexe markt. Surf mee op de Grijze Golf in dit boek boordevol strategieën, tips en cases.

Uitverkocht.
Geinteresseerd? Mail even naar

  • Auteur(s): Drs. E.A. Keehnen
  • Uitgegeven in: 2008
Grey Ocean Strategy

Grey Ocean Strategy
AgeWise Marketing for the Mature Consumer.

Recensie bij bol.com

J.W.P. Quaedvlieg
Blauwdruk voor 50+ marketing

Grey Ocean Strategy is een interessant boek dat ingaat op de kansen die de vergrijzing aan ondernemingen biedt. Na een beschrijving van de mindset en het kenmerkende consumentengedrag van de 50+ doelgroep, de 7 Soft Spots of 'Aging', wordt aan de hand van een uitvoerige vragenlijst een 'Grey Ocean' blauwdruk beschreven die tot de juiste waardepropositie voor een product of service gericht op de 50+ consument zal leiden. Het boek kent vele praktijkvoorbeelden en wordt gestaafd met vele wetenschappelijke studies. De consumentengroep die vaak als minder interessant voor productontwikkelaars en marketeers werd gezien biedt nu gezien de demografische ontwikkeling en hun financiële situatie volop kansen die je als ondernemer niet meer kunt laten liggen.



Jean Quaedvlieg

www.merchandise-academy.com

  • Auteur(s): Drs. E.A. Keehnen
  • Uitgever: Stil iNovi - Utrecht
  • Uitgegeven in: 2015

Het nieuwe boek: Grey Ocean Strategy!

cover GOS final site

   

Forces Driving Change: The Age to Come

Strategic Marketing for a New Age

The Psychology of Aging

Consumer Behavior in Later Life

The Seven Soft Spots of Aging

The Grey Ocean Blueprint

LEES VERDER EN BESTEL

Workshop

GreyOcean logo

De workshop over mature marketing brengt concrete inzichten en inspiratie over de belevingswereld van de oudere, ervaren consumenten en de marketingimplicaties. We gaan in op de psychologie van het ouder worden.

En wat betekent dit nu concreet voor de marketing van uw product of dienst?

MEER INFO

opdrachtgevers

Sinds 2000 zijn Agewise en Edgar Keehnen betrokken geweest bij 50+ marketingactiviteiten voor vele organisaties. Het betreft opdrachten op het gebied van concept ontwikkeling, kwalitatief en kwantitatief onderzoek, strategisch marketingadvies, marketing workshops en de ontwikkeling van marketingcommunicatie campagnes.

Klanten-medium

CONTACT

Naam*
Please type your full name.

Organisatie
Invalid Input

E-mail*
Invalid email address.

Tel.
Invalid Input

Bericht*
Invalid Input

  

Copyright © 2017 AgeWise. All Rights Reserved.