logo

Lezingen en presentaties voor uw organisatie

Lezingen en presentaties

Heeft u binnenkort een belangrijke afdelingsvergadering, een bijeenkomst met zakelijke relaties, een jaarvergadering voor klanten? En het is een goede gelegenheid om eens stil te blijven staan bij de enorme kansen met de oudere, ervaren consument?

Lees verder

Recente lezingen

De Psychologie van het ouder worden

De Psychologie van het ouder worden

12 april 2018. Studio Idee, Loenen aan de Vecht. De Psychologie van het ouder worden
Leyden Academy

Leyden Academy

30 en 31 oktober 2017.
Learn to create better services and products for your older customer.
Allianz Nederland Groep N.V.

Allianz Nederland Groep N.V.

19 oktober 2017.
Allianz verzekeringen had haar relaties uitgenodigd met als thema Levensverwachting.

Erasmus Universiteit Rotterdam

Erasmus Universiteit Rotterdam

13 oktober 2017.
Customer Orientation in Healthcare Organizations: A Mindset Approach.

Lees meer

Boek 'Grey Ocean Strategy'

Boek 'Grey Ocean Strategy'

How do we develop successful strategies to exploit the opportunities of aging as a key force driving change.

Lees verder

Marktsegmentatie

Marktsegmentatie

Hoe segmenteer ik de markt van oudere, ervaren consumenten?
Leer Tom, Emma en Martha kennen.

Lees verder

NIMA Mature Market Platform

NIMA Mature Market Platform

Een netwerk van marketeers die meer willen weten over deze enorm grote markt.
Ook het NIMA realiseert zich dit en ziet de enorme groei van het aantal oudere, ervaren consumenten als een grote marketing uitdaging.

Lees verder

Tegen lage kosten betrouwbaar onderzoek

Tegen lage kosten betrouwbaar onderzoek

Neem deel aan het onderzoeksprogramma van AgeWise en Motivaction. Zij hebben jarenlange ervaring met onderzoek onder ouderen en hebben een onderzoeksprogramma om tegen lagere kosten betrouwbaar onderzoek te doen.

Lees verder

Mature marketing volgens de grey ocean strategy

Mature marketing volgens de grey ocean strategy

Een enorme en kapitaalkrachtige doelgroep biedt omvangrijke kansen. De nu nog populaire doelgroep 'boodschappers met kinderen' behoort straks tot de minderheid. Download de gratis whitepaper! (Door Linda van der Zwan SMP)

Lees verder

Agewise

Agewise

De missie van AgeWise is het genereren, delen en toepassen van kennis over de vergrijzing om organisaties te helpen in te springen op de kansen van de vergrijzing als een maatschappelijke force driving change.

Lees verder

(Her)ontdek jouw oudere cliënt:

Leer betere producten en diensten ontwikkelen voor jouw oudere klant

Maandag 30 oktober en dinsdag 31 oktober in Leiden.

Ouderen 2

Dit keer niet weer de zoveelste bijeenkomst over de oudere consument op dezelfde manier. Nee, want deze cursus is onderdeel van het EIT Health Campus programma en wordt je aangeboden door Leyden Academy, het kenniscentrum over ouderen van Universiteit Leiden. En daarom zeer goed opgebouwd met wetenschappelijke en praktische kennis.Leyden Academy

Met sprekers als Prof. Joris Slaets, directeur Leyden Academy en Prof. Rudi Westendorp, hoogleraar aan Copenhagen University en auteur van onder andere het fantastische boek “Ouder worden zonder het te zijn”.

Blended Learning

Bovendien is het een blended cursus. In de cursus kun je voor je eigenorganisatie een actieplan of beleidsvisie schrijven. Na de 1 1/5 dag in Leiden begeleiden vooraanstaande en ervaren coaches je on-line met jouw plan.
Een interessante manier om meer te leren over het welbevinden, de wensen, ambities en verlangens van de oudere consument. En over vooraanstaande en invloedrijke ondernemingen die zich succesvol richten op ouderen. En om met je eigen plan dit te vertalen naar praktische experimenten en beleid voor jouw organisatie.

Bovendien deel ik dan met je inzichten vanuit de Grey Ocean Strategy. Hoe jij je eigen plan succesvoller kunt maken door het toepassen van de juiste Grey Ocean Strategy.

Meer informatie en aanmelden

Ik kijk er naar uit je dan te ontmoeten!

Het nieuwe boek: Grey Ocean Strategy!

cover GOS final site

   

Forces Driving Change: The Age to Come

Strategic Marketing for a New Age

The Psychology of Aging

Consumer Behavior in Later Life

The Seven Soft Spots of Aging

The Grey Ocean Blueprint

LEES VERDER EN BESTEL

Workshop

GreyOcean logo

De workshop over mature marketing brengt concrete inzichten en inspiratie over de belevingswereld van de oudere, ervaren consumenten en de marketingimplicaties. We gaan in op de psychologie van het ouder worden.

En wat betekent dit nu concreet voor de marketing van uw product of dienst?

MEER INFO

opdrachtgevers

Sinds 2000 zijn Agewise en Edgar Keehnen betrokken geweest bij 50+ marketingactiviteiten voor vele organisaties. Het betreft opdrachten op het gebied van concept ontwikkeling, kwalitatief en kwantitatief onderzoek, strategisch marketingadvies, marketing workshops en de ontwikkeling van marketingcommunicatie campagnes.

Klanten-medium

Privacy

Copyright © 2017 AgeWise. All Rights Reserved.