logo

Als Walt Disney een ziekenhuis zou openen

Als Walt Disney een ziekenhuis zou openen

Studiedag op 13 oktober, Erasmus Universiteit Rotterdam. Een interessante studiedag met key note speaker Prof. Torsten Ringberg, Hoogleraar Marketing van de Copenhagen Business School met de expertise klantgerichtheid.

Lees verder

Create better services and products

Create better services and products

Course at the Leyden Academy of Leiden University. 31 october en 1 november. In this course, you will become inspired by the stories of organisations that have made seniors' wellbeing the cornerstone of their businesses.

Lees verder

De Grey Ocean 24hrs Discovery

De Grey Ocean 24hrs Discovery

Een spannende reis voor en met de klant die in 24 uur tot concrete resultaten leidt en wellicht tot verrassende nieuwe inzichten.

Lees verder

Boek 'Grey Ocean Strategy'

Boek 'Grey Ocean Strategy'

How do we develop successful strategies to exploit the opportunities of aging as a key force driving change.

Lees verder

Marktsegmentatie

Marktsegmentatie

Hoe segmenteer ik de markt van oudere, ervaren consumenten?
Leer Tom, Emma en Martha kennen.

Lees verder

NIMA Mature Market Platform

NIMA Mature Market Platform

Een netwerk van marketeers die meer willen weten over deze enorm grote markt.
Ook het NIMA realiseert zich dit en ziet de enorme groei van het aantal oudere, ervaren consumenten als een grote marketing uitdaging.

Lees verder

Tegen lage kosten betrouwbaar onderzoek

Tegen lage kosten betrouwbaar onderzoek

Neem deel aan het onderzoeksprogramma van AgeWise en Motivaction. Zij hebben jarenlange ervaring met onderzoek onder ouderen en hebben een onderzoeksprogramma om tegen lagere kosten betrouwbaar onderzoek te doen.

Lees verder

Mature marketing volgens de grey ocean strategy

Mature marketing volgens de grey ocean strategy

Een enorme en kapitaalkrachtige doelgroep biedt omvangrijke kansen. De nu nog populaire doelgroep 'boodschappers met kinderen' behoort straks tot de minderheid. Download de gratis whitepaper! (Door Linda van der Zwan SMP)

Lees verder

Agewise

Agewise

De missie van AgeWise is het genereren, delen en toepassen van kennis over de vergrijzing om organisaties te helpen in te springen op de kansen van de vergrijzing als een maatschappelijke force driving change.

Lees verder

Het nieuwe boek: Grey Ocean Strategy!

cover GOS final site

   

Forces Driving Change: The Age to Come

Strategic Marketing for a New Age

The Psychology of Aging

Consumer Behavior in Later Life

The Seven Soft Spots of Aging

The Grey Ocean Blueprint

LEES VERDER EN BESTEL

Workshop

GreyOcean logo

De workshop over mature marketing brengt concrete inzichten en inspiratie over de belevingswereld van de oudere, ervaren consumenten en de marketingimplicaties. We gaan in op de psychologie van het ouder worden.

En wat betekent dit nu concreet voor de marketing van uw product of dienst?

MEER INFO

opdrachtgevers

Sinds 2000 zijn Agewise en Edgar Keehnen betrokken geweest bij 50+ marketingactiviteiten voor vele organisaties. Het betreft opdrachten op het gebied van concept ontwikkeling, kwalitatief en kwantitatief onderzoek, strategisch marketingadvies, marketing workshops en de ontwikkeling van marketingcommunicatie campagnes.

Klanten-medium

CONTACT

Naam*
Please type your full name.

Organisatie
Invalid Input

E-mail*
Invalid email address.

Tel.
Invalid Input

Bericht*
Invalid Input

  

Copyright © 2016 AgeWise. All Rights Reserved.