logo

  • cover GOS
  • couple
  • motivaction
  • unitron
  • Agewise-Empathy-Map
  • Het nieuwe boek is uit!

    How do we develop successful strategies to exploit the opportunities of aging as a key force driving change?

    LEES VERDER EN BESTEL

  • NIMA - AgeWise Mature Marketing Platform

    Een netwerk van marketeers die meer willen weten over deze enorm grote markt.
    Ook het NIMA realiseert zich dit en ziet de enorme groei van het aantal oudere,
    ervaren consumenten als een grote marketing uitdaging.

    LEES VERDER
  • AgeWise en Motivaction gaan strategische samenwerking aan

    Zij hebben jarenlange ervaring met onderzoek onder en over ouderen en hebben een
    uitgebreid onderzoeksprogramma opgezet over onderzoek onder ouderen.

    LEES VERDER

  • Unitron

    AgeWise werd onlangs gevraagd om voor meer dan 80 audiciens van Unitron kennis te delen over
    de belevingswereld van de ouderen op hun Engage sessie in New Orleans.

    Bekijk de film op youtube

  • Leer Tom, Emma en Martha kennen

    Hoe segmenteer ik de markt van oudere, ervaren consumenten?

    Lees verder

MISSIE

De missie van AgeWise is het genereren, delen en toepassen van kennis over de vergrijzing om organisaties te helpen in te springen op de kansen van de vergrijzing als een maatschappelijke force driving change.

Sinds 2000 heeft AgeWise zich als eerste bureau in Nederland volledig gespecialiseerd in conceptontwikkeling, marktonderzoek, marketingadvies en marketingcommunicatie voor de 50-plus markt met een unieke combinatie van ervaring in de wetenschap én de praktijk.

Het nieuwe boek: Grey Ocean Strategy!

cover GOS final site

   

Forces Driving Change: The Age to Come

Strategic Marketing for a New Age

The Psychology of Aging

Consumer Behavior in Later Life

The Seven Soft Spots of Aging

The Grey Ocean Blueprint

LEES VERDER EN BESTEL

Workshop

GreyOcean logo

De workshop over mature marketing brengt concrete inzichten en inspiratie over de belevingswereld van de oudere, ervaren consumenten en de marketingimplicaties. We gaan in op de psychologie van het ouder worden.

En wat betekent dit nu concreet voor de marketing van uw product of dienst?

MEER INFO

opdrachtgevers

Sinds 2000 zijn Agewise en Edgar Keehnen betrokken geweest bij 50+ marketingactiviteiten voor vele organisaties. Het betreft opdrachten op het gebied van concept ontwikkeling, kwalitatief en kwantitatief onderzoek, strategisch marketingadvies, marketing workshops en de ontwikkeling van marketingcommunicatie campagnes.

Klanten-medium

CONTACT

Naam*
Please type your full name.

Organisatie
Invalid Input

E-mail*
Invalid email address.

Tel.
Invalid Input

Bericht*
Invalid Input

  

Copyright © 2016 AgeWise. All Rights Reserved.